Friday, September 20, 2013

Peri DI ELBARAIL - latin

XXXIII

Erat magna fortuna EGO instituo ut meus Divinum magister " Peri DI ELBARAIL " ( Thelbarail in Thamizh ) . Ille ex clarus Eoo Missionarum de sacerdotes ( MEP ) et venit ad servire in Pondicherry Comunis in India die 22 mensis Maii MCMXXXV . Thamizh peritus ille , lingua tincidunt . Ille appellatus a loco qui vocatur Montaboun in Gallia . Potiturum Philosophiae Doctoratum in gradum a Universitatis Gregorianae Romae .

 VIII . O Divine Magister

MONTABOUN

XXXIV

 Nam cupiebat ipse servieris in loco meo
viz . , Kallakurihci in Pondichery dioecesanum. Nimirum maxime. Rev.Bishop . Colas maluit manum super Kallakurichi parochiam Rev.Elbarail .

 
XXXV

Quando ibam ad primum operam ad homagia Apoc. Fr . Elbarail , experientia est iuvenale , et opibus nimiis. Eo praesente anima mea impleta est divina quaedam sentiens , quae numquam expertus est. Mihi continuo ut vidit , dedit " Veni, mi fili Rathinam ! " . Cogitabam quid nominis cognoscere se pariter et foeda per castis Thamizh audire . Nam ut osten dominationis meae Anglis salutem , quas eum in forma Anglica poema. Salutate accipere et ait: " Fili Rathinam , qui me non accipere Vestibulum nihil ." Statim sentire potui , quomodo esset Simon off sensit quando Jesum Christum sustuli inter vulgares sicut piscator unus ex discipulis eius !

Ab eo, et adiutor serviret mihi Pater, sic facta est in horas Elbareil meam doctrinam consequat. Savari Ammal uxor mea , insuper rusticarum agros nostros et vultus post a circuitu " Rabbit colles" in castellum Ulagangathan ,
at ille habitabat in domo patris elit et servierunt i quandoque invenitur secundum tempus adesset. Mater semper transierunt, manebat apud nos pater . Sicut erat in temporibus suis moribus impar , et inconveniens, et me ad mea curriculo , missus est reversus ad patriam castellum Thirukovilur .

XXXVI

Divini Magistri mei Rev.Elabareil posteaquam comperi firmamentum meum in Ulagangathan recesserant de me ipso , ut vidit eam , possedi Kallakurichi se transtulerunt . Kallakurichi venisset , ut intra ecclesiam ubi ædificata domo diu vixit, bene .

Mirum est medium noctis sonus repente audivi a Patre pro personarum , sicut si aliquis non agit tincidunt erat . Timor potui curiositate et a fenestra respiciet in me quod vidi fracta concidit. Oh ! Ipse cum omnibus copiis meus dominus uerbera corpore sudor et cruentis. Antequam quicquam moratus uerbera genua orare. Ego servabam simpliciter sine his omnibus observabant winkling oculis meis , ut totaliter me sopitum et abhorrent !

Post longam intenta oratione Aperuitque ostium , et vocavi eum. " Veni, mi fili , Rathinam . Conterriti sunt in vobis quod vidisti ? Nec paveatis . Non est hoc frustra , sed poenitentiam, modo tantum poenarum inducebat ad orationem et sui ipsius , ut et bonis ". Sic fatus deinde addit: " Sicut ego sum ab affluentes domus dux summus navis et luxuriosus valde, et novae vitae peccatrix vixit .
XXXVII

Ut sit placabile sacrificium , et pene erant omnia munda me verberibus peccata mea. " Circumspexi et inspectis loci ipsius , id est , vitam inopem et simplex esse? Habens cubitum ipsa ordinaria , constans ex ligneis frame interwove cum funis eiusmodi usitas instituo in pauperes agricolae domum. Neque molles super cervical ad somnum culcita non erat . Mea concussa Considerans intendi Praeterea videre simplicitate sua terga cadunt . Imo amor non capit in omnibus in India procul ab domo, ab oppido suos.

Aliquam tempus sacerdos et siluerunt
et dixit ad me filius eius auxilium , si in ea parte divulgare verbum Christi . Ego locutus sum ignarus esse simpliciter omnia gaudia et dolores dividet secum victoriam esse filium superat . Cum me complexus omnium charitatis et amoris , oculos tumens gaudio lacrimae , quamvis momentaneam acceptatione meum , et confessus sum reverendo mei percussit temperedness minaci natura coepit rogare ut ignoscatur si omni naturae natus est in meo venit superficiem .
XXXVIII

"Numquam animi filium meum " Respondit ei et accepit ex quo divinum dominum meum , quia haud tantum ceteris rebus fidei . Ego reciprocantur ejus immensa per fidem quæ est in me . Erant occasionibus solebant facere contra falsa quae obieci mihi Reverende sed potius tales protinus dimissa . Hæc RP Elbarail non solum factus esset ultimum , sed etiam Divinum Guru vis post successu mei in cunctis laboribus meis , ut serviant fratribus meis Indicus , qui erant pauperes et socialiter debilior.
Peri Di ELBAREIL

 

XXXIX

Patris COGNATIO
MARTHAL

XL

XLI

IX . DE doctrina STUDIUM

Postero die post missa ad Reverendum exstat coniuncta dolor sit conatus nostros in consilium adhibito ad agendum. Ut eruditis personam , certis quibusdam consiliis iam evolvitur . Sic septem Point Progressio est formatum per nos in die illa MEMORABILIS se .

Erant :

 I . INSTITUTIO pauperibus

II . DIMISSUS PROMERITUM COMMODO LEX

III . AEDIFICATIUNCULA orphanotrophia

IV . Suscitans Innocentes

V . ABSTRUSIO bonded NEGOTIUM

V . NEGOTIUM egenti

6.INVESTING pecuniam in terram RELIQUUM
   Cic.

Et tandem 7.LAND AD LANDLESS
 
VIII . Qui baptizandi sunt interest .

quae commode dici quasi " ELBAREIL " se appellavit . Coniunctim ferre de his consilium placuit nobis adinuicem .

XLII

Sed circa hoc tempus invidere bonis animabus eorum, et non potuit sustinere contra libellum misit me ad profectum meum Praesent ipsum libero partem cupiens, consectetuer eget justo at contra me est officium consequat indulgeret magister.

Quod cum factum esset , ut auxilia discesserunt mi normis quae in scolis . Sed qui inspector est junctis manibus religiosorum cum fanaticus quidam lividi collegarum meorum et quidquid poterat videre quia ego got suspenditur . Iratus essem natura ita furtim lacessitus actu, simul fretus Dominus, dixitque ad eos qui detraxit mihi opus erant , et me ipsum mihi Suspendisse conficere . Diremit haec doctrina quam dignitatem, quam nunquam desiderium meum puncto temporis spatio

XII . Redemptiónem bonded laboresque

Fáciant Rev.Father coepimus . Elbarail scriptor insidias post alteram . Ratione velimus , prout adiuncta locis .

Committitur cum fuerit " redempto bonded labores Propositum ," ut ad exsequendum sub tulit .

Principem inter regulae vix ( dominum et servum ) bonded labore ac ipsum.

Magister - , sub Mancipium ratio quod competit ratio huius ordinis . Inferioris ordinis homines serviunt illi castes superioris ; sicut priorem coactus extremo alloqui " ... Swamy ! Swamy " ( o Deus , O Deus .. ) . Per effectus sic dicitur superioris ordinis homines reputant se quasi salvatores ( di) de inferioris ordinis viris sic dictum . Talis est et sicut stillicidium foetidum improbus huius ordinis ratio , id molares inclementer marauds minus semel felix .

Diebus illis in villam venire ad me Rev.Elbarail justo . quod vidimus et atrox spectaculum et inhumanum. Immo! A septuaginta anni MACER homo perstringens iumenta in agris . Accurrunt ad puerum septem clamabat, " heus tu, Karuppa (nigrum est) ;

 
LXIII

Dederit aliquid mater mea sorbitio. Numquid melior es fer luto ollam commune festinare " .

Et custodivit luto ollam tulit senex est , et stetit super pavimentum a puero more . Diffusa puerum sorbitio intacto ollam ad lutum . Senex aquosum porum sorbitio et aqua ad bibendum postulaverunt ut sensit Sitiensque valde . Puer induxisti aqua in vas æneum et cœpit fundet in quibus continebantur extensis palmis senex conglobati
hemisphaericus alvum. Tum ille iterum clamaverunt : " Heus ! Stulte ! Manus tenere arctius, aquam pedibus meis splattering perstillantia in vestram ignominiam commutabo tenuit et palmas , offensa nostri ordinis sanctitatis " . "Etiam. Magister parum ! Magis placeat, " inquit senex avide aptat palmas et bibentes aquam sine ulla effusionis .

Magister meus Divinum posset facere quicquam
de episode supra . " Quare parum sit primus
clamor in senem infirmum ? Grandpa eius senex est , forte ? Sed cur non tradatur in manibus fundentes aquam in vas ipsum ' ait RP omnino vexatur.

LXIV
Exposui " Pater ! Quid vidisti, est malum ex veniant considerantur - ratio. Veterem hominem pertinet inferioris ordinis superioris ordinis est autem puer . Senex fundum est agrum agro manu puero patrem. Igitur senex , et puer parvulus est Dominus servum suum.
 
LXV
Dixit ulterius quod solum hoc tempore eliminare magistri - Mancipium ratio, natus ex casteism . Ego adiunxero alia ratio servitutis circa valores humanos et duplex ratio exercitati in speculum - tea hotels tabernas quibus erant enim separati pretiosarum ordinis superioris , et valde vilia ( nuce Coco tamquam testa ) in inferioribus castes . Praeterea , inferiora castes ad portandum exterat pes eorum in manibus abscondit proprie confestim ad locum obtinebant superioris ordinis plebs . Navalibus enim habuerunt graves separatas superiores et inferiores castes : prior in rationabiliter bonum et alterum in locum remoti vel frutices area plenus slushy cisternis.

LXVI
Etiamsi mala opera i de perlegit , cernenti talia fiunt gravis est cor eius in conspectu oculorum suorum.

RP exclamasset: " Pater noster ! Lorem ignosce illis, quia nesciunt quid faciunt " oratione plus quam male agentibus , veniam petit .

Quae omnia de labore bonded ratio:
-------------------------------------------------- ----
Horrendum est bonded labor est ratio socialis setup per generationes Magnus Maximus patribus erant in agris aut domibus lautumiae pecuniam mutuavit a quibus mutuatus pecuniam , aut seminis grana in ANATOCISMUS custodiéntium cumulandis in progressione geometrica . At miserrimum genus opprimunt Credula illiterates adquirendo et eorum pollice afficiendum vinculi libellis , contenta erit quod minimum pulchrum actu scribe ups et impertinens , quae servabo
generationes generationum tamquam bonded operarios talibus dominis fortasse nequius Shylock de ` mercatoris de Venice . talis pecunia mutuata magistris servabit mentiri volo quod fit et corrumpitur chartis mutuo bonded labore ad eos donec plene subsederit fœnore cum interest !

LXVII

Si quicquam posse reddere rationem cum familia alicuius rei incrementa , et liberarentur ab operibus. Haec sibi esse operariorum, qui redemerat , paucissimi et minima.

Quoniam bonded iudicatum est laborum adjuvari posse , qui prius summo consilio fecimus , ut servum redimeres, ab aeterno .

Incipit, nos coepi "humilis PROMERITUM COMMODO LEX " .

LXVIII
Nos coepi rationem , sicut in areas Ulagan gathan , Kottalam , Siruvathur , Kaaranoor , Vallimathuram , Sirupakkam , Kallakurichi ... etc parva dedit interest libero fenus et ad coolies mediocres negotiatores . Nos quoque ratio eos, qui erant subjecta
bonded - of -ratio labor .

Bonded operariorum, qui tot ignorent prorsus dediti erant avari aeternam eros. Nec illi esse miseros , neque intelligunt . Videtur quod omnia iudicia ferri tanta sumpserunt fata trahunt vitam praeteritam omen ! Vix scirent esse debitum ad adversa effectus considerantur in omni -ratio .

Quosdam operarios redimi non potuerit iterum adiuvare operantes sub ipsorum dominorum crudelium , quae cum suis paupertatis . Ad vitandum tale re- quies , nos emit agrum .

Post redemptionem , ut distribueretur unicuique duas acras ad ex- bonded operarios de Terra acquisívit Rev.Elbarail . R. Quia apud eo qui regimen, non ordinis fanatici quidvis nobis. Sed cursus eros et pecunia multa quaeris idoneum tempus ad terram dominantium

LXIX
ad destitutionem mecum sunt antagonized enim acceperunt omnia sincere conatus nostros sicut a magna provocatio ordinatur ad sua considerantur Fanatismo .

Redemit de bonded operarios , et multi senserat veritatem Christiano eorum exprimitur voluntatemque ad coniungere - plicat ut homines et dedit eos honoravit , quae recens e propagare vitam aeternam servitutem .

Dico autem non habet coactam aliquam Christum praedicabant . Est multum naturalis in quibusdam eorum Christiani facti sunt, qui propter materiel animadversionibus , ad pereffluamus praeteritam adiungerentur religionis sectam .

Tertio die Decembris MCMXLIV erat
memorabile die , non eo solum quod festum St.Xavier , sed etiam quod aliqui Christiani facti sunt, sexaginta familiarum receptisque rite baptizati enmas .

Similiter multi Christiani provincias , unus post unum . Adhuc , quidam allegavit quod populus questus corruptum ad Christianismum Relicto veterem religionem .

interrogavimus logicae post Missam conversiones etiam de sacerdotibus ad Christianismum ; sed mea

LXX
Divinus Magister simpliciter dicere Elbareil i " Iesus venit quaerens humilium , et vadit ad me indocti, underprivileged ".

Nunc quoque nonnulli christiani RETICULUM conversae "triti -christianorum " seu "lac pulvere -christianorum » .

Vana sunt et omnia huiusmodi comments malignius dicta ab eis qui noluit , nec poterat orat suo et fratribus patienti homines inopia perfugium ac proprii quadratum unum farinam inhabitationem Post omnes , qui sunt sadists delectationis trahunt ex alienis malis. Praeterea , omnia sunt venenatorum scandalum mongers qui volunt fortiter retinere alios servos et untouchables in nomine castes , vel animam sine corde .

Et in Thamizh sapiens poeta Thiruvalluvar in unum habet disticha de hoc dicere volui , qui malum pro bono .

"Quo dulces fructus maturis quisquam accedit
   Quare furantur praecoquas amara ones '
LXXI
" Ceterum quis non vult quod illi alii . Ita naturaliter humanae bona quaerere . Non enim longe est dies paenitentiae omni populo: et pete ab eo ut vias rectas . "

Hoc est, quod meam Divinus Magister Apoc. Elbareil Narravérunt mihi MAESTUS aeris post vigilantes in ténebris , et in circuitu eius.
LXXII

XIV .
AEDIFICATIUNCULA conventuum ECCLESIIS

March 9 circa MCMXXXIX , in locis similis Ulagangathan coepimus aedificare monasteria monacharum et abbatiarum , Kaaranoor , Siruvathur , et Melnariyapanur Agarakottalam etc ...

Gonseka conuentu sororum pertinens ad suum conventum libenter in superioribus locis . Quidam boni uoluntate ad loca sua vendidit vilius pretium, ad inopiam nostram putantes, ex constructione suarum monasteria monacharum . In quibusdam locis contra populum consequat. Sed tenuere fidem et cum quidam pacis conciliandae , devitans qui erant altus inconueniens.

Ulagangathan in praeter scholam sumus aedificaret cogitavit orphanotrophio , et desertam propter ORBUS hœdis.
Ut dilataret scholis, emimus satis terris . Incipit, nos casas aedificavit Palmyram petiere et Cocoes foliis tecta operiebant patrio more items .
LXXVII

Elbaraiel dictum Robertum i quæ attulerat ei equi de Francia. R. ingenio praemia multaque , dum Gallorum animi celeritate . Socius plus quam reuerendus.

Sicut per ordinem nostram , denique tactus ut pergeremus traditum texit ad scholam nostram ut quatenus idem in Ulagangathan . ita ut accommodent etiam abbatiam . Pluribus locis simul et opere erat, ut visum est Ulgangathan noctem .

XV . Ignem casam TECTUM
LXXVIII

Ut ante se ferre non multi sapientes: redimentes bonded actus nostros operarios in cura erant, ad tempus determinare nobiscum.

Post dies durum laborem in constituendis tectum , qui lassi sumus et dormiebam maturius quam fieri solet . Sopor illud erat, eadem nocte.

Qui non concoquere nostra consilia iuvare pauperes ex eis liberandis bonded gifting labore et terram eis ad sua
 vivens fecerat arte multi conatus ad conterendam et nos perturbare , sed omnes frustra.

Obliti sumus, quod consilium urere tecta nostra cum quo colligantur et in sopore virgulta arida et spinis. Quod fortuna male haberet erat INLUNIUS potuerunt nocte clausa habere ostia ac fenestras fasciculis omnes spinas ac frutices et igni totaque sine ulla difficultate .

Cum omnia dolo agat, R. exaudi nos non potuimus bestia soporis erant . Audito sonitu equitum nostrorum tortoribus scriptor demens fugit in SCENA media via.

LXXIX
Sicut completum sub tectum ignem , ipse Robertus liberavit snapping per funem alligatum fuerit cum impetu ad Cameram et Straverat ostium . Nos insiliit literam de cubilibus timore. Nec distulit posita Reverendi periculum. Et iterum misit ad me cum aliquo transtulit , et prope eum. " Vade " , quod est omne Apoc. Elbarail clamabant . Robertus effugit enim quasi ventus saliendum super tecto ardéntes spinarum fasciculos et cum uterque se invicem tenens tutum supinus. Nec mirum , Robertus victricis praemia equo !

Tunc congregata est ad eos qui coepit ignem admirabantur in conspectu volans portantes duo equitatus per ignem incolumes transeunt . Plures de vicani recolat et mirabuntur etiam , quicquid accidit a noctesque MEMORABILIS Ulagangathan in schola.

Post tecto ardéntes incidentiae , Apoc: Pater noster in concreto aedificii structura similis conversus tugurio .

Qui morte conati nos perturbant confusionis nostrae !


LXXX

In MCMXL s . nos ridiculo multis fabulis scriptis coniunctim per reverendum in multis , et ipse nostris .

Erat autem in anno MCMXLVII , primaria schola ædificavit nobis factus Medius schola ad alumni studere in catering VIII gradus.

XVII . Horam CAPPER QUARI
LXXXIII

Post omnes, domine . Isac, Newtoni legem II semper habet bonum!

Usi sumus aggredi via longa vel currus vel equus . Velare brevi spatiis bicycles usi sumus . Mirum illud , quod ego amplificarent conduxissent exactoris portare me ex vehentem ! Nomen " CHINNA PAIYAN " , id " Puerulus ," in Thamizh et fuit socius fili mi , R.Theraisanathan .

LXXXIV
Habebat altitudinis ad me, et agitur ut adoptiuo filio meo uxorem Savariammal ( a) Sia pakiam .

Debitum ad altum consociatione cum Apoc Elbarail , ego usus ad esse nominationes a minutis. Nos nostrae rationes accurate raptim annotaui scedulis et adhesit eidem sine ulla mora aut intermissum. Iter itineris commodo potest facere provinciam meam in die illo. Ut ' exigo quis Reverendum nobis expectari .

In diebus illis duplis iter ( duas personas )
Suspendisse in vigilum scandalum fuit ut per legem. Ego autem sortitus licentia specialis iter quasi pillion equitem cum Chinna Paiyan sicut auriga . Hoc nescit , quosdam erexerat iuncto vigilum ad me tenuistis meam polluam imaginem et quasi lex ruptor .

Eo die conuentus Karanoor ad propositum . Se spectentur , perambulans Kallakurichi mihi , præter Siva templum cato Aliquam eget confunditis
me .

Ut transivimus per circuitum templi , hominem a vigilum constiterit nobis .

LXXXV
Salutantes post me adiit Chinna Paiyan seorsum et interrogavit illum ut deducatur ad maiores natu erat continebit quasi reddens quod area. Monuit ne ulterius progredi in dupla volutpat. Ego intervenisset explicatur quod obtinuissent necessarium eundi licentiam duplis in cyclum . Sed at intentio esset tantum hominis , aut alia quacunque ratione tribulant me .
Me puer coepit quaerere circa conditionem dynamo et fregit etc . In omnem innocentiam et iustitiam puer respondit quod omnia in ordinem in cyclum . At homo portavit acriter et interrogabat quis esset, et quid infernum , arbitrabatur se opponere ausus vigilum sine honore . Sic ait, et percussit Chinna Paiyan graviter in maxillis ejus .

Ut quisquam est augurari , possedi ferus ut EGO nunquam sustinebit innocentem puniri hominem questus unwarrantedly . Ego lusit retro et rogavit conservi Police " Quomodo et cur ledo puer ? " Ut at ille praeconcepta cum notio arreptaque traxitque longis albis Palliolum ( Anga vastaram ) involvit circa collum , significat accessionem dignitatis et in maturitate societatis. Denique iam temperantur eram, et transfodit , et eduxit Lorem par bracchium irae apta in omnia se reddere.

LXXXVI
Et pronus cecidit in terram dolore horrebat . Relinquentes statim quæ ego ruit ad stationem vigilum proximam et confitebantur totum incidentiae a satus perficere .

Grauissimum Sicut erat in populo, statim captus sum non . Ut esset hostia imperium servum ordo edita per auctoritates superius mea arrestationem et necessaria quaestio. Itaque tenuit me, et ego caede nocens meam eu In at irae apta . Et mea distat relative D.S.P. Rathnam sensit paenitet enim me , ubi rem comperit actum meum impetu arrestationem et subsequentem .


Mi cursus molestie mi prensionem Chinna Paiyan mox accurrit Reverendus et aestimata est ex infelici incidentiæ. RP post contingi perscrutatione et analysis ad ualorem ergo Dominus super montem Modus phone ( per truncus vocant) , et totum negotium singillatim explicata . Per quod tempus, ego ampliatam Cuddalore Capper ad cavernam laci , apertum - aera - carcerem .

Lorem continuari cum reverendissimo prorex, et iterum quod esset bonum Rathinam bonus nisi cum summa animi proprium filium .
LXXXVII

Quomodo ulterius se Rathinam stimulatus
ut ferret per uim fodientem vigilum qui erat valde vivum post aliquod primum adiumenta . Vigilum etiam citatis aperta confessio , quod homo male utens proterve versatus Rathinam eum nihil actu totalis furorem .

Prorex, rebus studebat post interrogavit suum secretarium meum immediatum ordinem remissionis et disponere ad investigationes Kallakurichi et cetera sollemnia manet , scilicet patria commorationis se .
LXXXVIII

Ita meam remand ad cavernam laci Cuddalore Capper
durauit fere horam !

Postquam dimissus est , custos carceris disposuit mihi cibus et firmo remisit me in Kallakurichi vigilum van . Unus ante me , et tacitus substitit adipiscing. III a.m. cum esset circa domum ad meos . Post paululum quiesceret , expergefactus sum et ambulasti in Bhat scriptor capulus tabernam habere calicem capulus . Ut solet, in mane iussi et nuntiare legere coepit amet augue. Lorem SORBILO meam ego ascendens nulla felis sermo domini. Ut quisquis non ignarus loci dimissus domum , et coepit videre , quod deterius est semper Rathinam damnato , ut capta praeda ad caedem Capper Aliquam quis quam . Sine cura pro comments eorum , et ego consummavi capulus reliquit capulus tabernam fama portantes charta rite involvit . Relictis quibusdam de vicani qui videbant me in taberna perfunctorie valde , coeperunt clamare " Suus Rathinam Spiritus haunting scriptor capulus tabernam ad horam hoc mane " . Conterriti sunt in conspectu meo , et cucurrit PROFUSE trepidet .

Sensit sine macula cum viculis audiuit erant omnes pariter in me.
LXXXIX

Et mirati sunt omnes radices et incredibili abhorrent . Ex illo die deinceps meus , et popularis coepit exordium reuertamur ad imaginem et circa castellum.

Mihi, coepi animo dolere opusculo quoquo naturae impetus noluit . Quin et ego ad me divini Magistri Elbarail Rev bona et vera confessio veniam peteret . Praeterea, ira est cum quaererem ad ducem . Benedixitque mihi cum venerabilis tranquilla mente consilium, ut sequatur. Id quod plus a malo versatus sum cum exercitu ire meo, possem recitare Rosarium quoties contemplans in nomine Divina et sancta Maria .

Quae postquam factus normalis , ascendi ad vigilum obviam Plagis Aliquam quis laeditur me . Et quomodo mali sentiebam, et egit pœnitentiam super omnes eadem factum . Sed quomodo ascendit erat in laqueum et apologeticum elementum malum , quod contra conscientiam agat suasit , ut fama esset, me fugit , quam sit amet novi .
XC

Secutus adiunxit: levir nactus imperium eius per ex eros . Et iterum perorantem corde bono et abusus , qui erat unus optime . Post audiendo ad vigilum placide hominis respondebam, quod etiam aeque reprehensibilis meo brevi ingenium et iratus naturae .

In universum illud secundum quod oportet fieri biblico placidi et acuta quasi columbam venientem ad se , quod pro insigni anguis . Usque in diem , et non potui intelligere, cur , quomodo , ut in tanto MEMORABILIS Lorem hodie

Fortasse quia meum erat respectu sui status est delineata et injustítiam meam cyclum ad me et auriga, quod amisi sui compos et efferata , dictio meipso defensus in natura amplexus me .

Ubi sum valde sobrie ira tantum, quae non ex impetu veniebat ad opus iniquitatis in vita mea.

XCIV

Semel mi Rev.Elbarail divinus Magister et ipse iter in area Veppur truncatis . Erat nox et latrones , qui misit nos latent via versus cacumina silvae .

RP exercitus instructus esset persona colluctatio artes. Et ego ad exponentem elit Silambam ( harundine longa pugnam localis ). Respondetur erat impetus et eram apud nos defendere Silambam . Sed mirum, quod Pater non sit ausus Elbarail autem dixit ad eum : et latrones .

"Quam pecuniam vis ? " Quod erat ad nos ipsos RP petiit . Una cum latronibus, ego pariter Perculsus enarrare . Ita posuit, ut quod iniuriam fecissent consequat Patrem Veppur latrones , inquit, ' pater, nec quicquid e totalem ignorantiam egestas . Et dimitte nobis placere procedunt itinere vestro " .

Divinum interpellatores quesiuit dominus meus , si se eripiunt aliis transimus statim relinquentes retia. Tantum inter se, aspiciens sine verbo.



XIX . Creatio Aziz oppidum.
XCV

"Quis erit in pretio, ne si omni latrocinio ," rogat mi . " Pater ! non habemus , neque in terra neque in eros penatibus tincidunt ducere vitam » Responsum est velut latrones.

Contentus et confessus sum, et faciet pater eorum dixit ad culturam agrorum domos ad habitandum : et praeterea pecuniam facere satis est ad vigilandum convallis non modo erepta .

Swiveled circum caput latrones offensus rumperet et infidelitas ex " Pater ! Sed quicquid dixeris nobis, faciemus ea praecepta suscipiet . " Agrum ubi ædificata domo emimus Reformatorum magnam latronum. RP nomine novo formatur tenementum ' Asisi oppidum .

Et relictis Custodiebant verba eorum professionis antiquae se et versantur in ceteris artificiis. Multi ex iis nati et educati in Asisi oppidum honestam ducere vitam crevit et magistri fieri .

Spirtus donavit reverendissimo verus Christianus transgressoribus et benedixit illis bonam vitam . Denique ejus ambulaverunt loquitur.
XCVI

Premium MILITIAE 20.THE - A cruentaverat IMAGE

Omnium personarum sum nimis arcte coniungitur cum Reverendus Elbarail et hoc effecerunt invidiam apud illos qui odérunt societas nostra . Tales allegationes contra falsum zelantes populi et coeperunt inter me et prouincialium tam reverendi . Me , hoc erat maxime actus medium et rebus malum , qui erant insolens et impatiens hominum ut videret suos , altiore augmentum.

Sed semper credidit Reverende numquam tales allegationes contra me , nec consideravit mendaces tantum in minoribus . Impeccabilem Erat quidam modus realis in me, et fidem, quam
Divini Magistri veneratione erga meum .

Tandem , multis mongers tantum scandalum , ut opinor , qui erant nisi spurcum assident, coepit facere allegationes contra se Reverende .

Principale crimen eorum esset quod Reverendus corrupti prouincialium et convertit eos sicut Christiani , et plures eorum tales sunt christiani, regressi Hindu religionem . Et secundum hoc etiam non -christianorum mansuram diocesis petitio scripsit taedebat populum ducens Patris et Christi odium Christianorum .
Sicut etiam ipsi parti citatis nomine meo omnia quæ erat usque ad RP , ut per eorum criminibus .
XCVII

Maxime reverendi Peripateticis et plane criminibus in se dicentes quia " non pretio , ut non aliqua cogente tentavit eos, et fideles. Ita sinus eorum qui ad Christianam et velit Vicit , et qui sponte sua faceret a Christo . "

Causa erat , quod esset officium fortis omnes Christiani fideles ad eam et qui tenuerit . Rathinam ulterius confirmatur ( meipso ) pro filio suo erat et lobortis .

Erat mysterium et duro quod auctoritates dioecesi, non vexatum circa facta post Reverende scriptor singillatim explicata et praedicamentales . Autem, Reuerende
sensit et erubuit , qui semotus certus dimitto India bonum. Itaque , petivit auctoritatibus ejus ad recipiendum ab India . Mox Lutetiam iter coeptum .
XCVIII

Divinum Patris mei Magister Apoc. Elbarail India reliquit patriam Francorum die 17 . MCMXLVII Januarii .

XXI . reuerendus iter - redi
XCIX

Ante imperium Vale, et me fovit me vocavit affectu magno. Verba enim et impingebat vix vox . Ego pariter erat tristior et passione turbati suffusio oculorum videre . Erat magni animi qui obtinuit millia populi impetro in sinu christianae cuius posteri manent pii Christiani .

Meum fuit cum eo animum fatis magnum bonum et quam colere in omni vita ?
C

Conscensis Rev navem mox in Galliam Elbarail Pater , ad me litteras .

22.THE Psalm. Patris EPISTULAE
CI

Plus meae fidei documentum, indicans simul , qui detrahebant mihi plaga magna nimis et adaequata falsis criminibus meis.

Quidam actus gloriae putet Mihi edere exemplum epistulae Mat vernacula mea ipsius manu scriptis . ANTOECUMENE Thamizh . Sed non possum non facere iustum in ordine ad meam memoriam
tormenters quidnam de domino meo Divinum enarrantem de me .

Ut aiunt , natus in acetabulum argenteum . Yes Eramus autem in villa nostra plures comparative ditiori , summus tot acras terre iustus adjacens stagnum cataracta magno , expediatur prioritas propter irrigationem , quam ubertatem et vicissim iusto intelligatur messes . Quod sensisse rite terrarum ad domum patris mei et proximi mei a me propinqui .

Iungens manus meas ad litteram Magistri Divini Apoc. Fr . Elbarail , decrevimus de abbaciis et septem monasteria monacharum , et extruxerunt in circuitu sex Ecclesiis Kallakurichi . Centum acris terre et emit distribui pauperibus et afflictis .
CII

Absque patenti Christia superque viginti oppida et vicos , nos emit agrum satis exstirpare fabricamus bonded laborum et scholis omnium monasteriorum et ecclesiarum in illis locis . Habebat emi quinque acris iustus autem in villa , velim addidit centum circiter acrarum terre meo proprietates iam hereditavit . Sed numquam res talis aut expectari meo iure avaros talis actus augendi pecuniam heredibus indulgere praeter necessitatem.

Rev patrem meum inconcussa fides integritas et fides. Patet autem hoc ad esse difficile si imaginem meam illibatum copia fuit spatium corruptionem et tentationibus .

Et si fuerint mille crimina contra me est oblivio litterae satis per se satis divinus Magister et sine populo meo retreading pedes incedat .

Abi in Galliam profecto Pater et ego partem meam, magnum opus esset , uti iam membrum Congressus Nationalis . Politica scrupulo meo dedit mihi magna occasionem ad adepto se associati ac rerum publicarum principes eminens sicut Mr.Kamaraj , et M.Kakkan Mr.Ponnusany .. et cetera , quae persequi dilatasti mihi horizonte obsequii mei et locus publici .

No comments:

Post a Comment